Free Delivery on all Books at the Book Depository

Tuesday, September 09, 2008

Great Scottish Run

Acara ini telah menyebabkan Khairyn berhabis £10 untuk membayar tambang teksi ke sepitalnya. Lebih kurang 19000 orang peserta larian dari seluruh dunia, ada 2 sesi; maraton dengan separuh maraton. Nasib posa, kalau dak aku pun tergedik-gedik nak masuk ni.

Lepas pelepasan maraton


George Square - tunggu pelepasan separuh maraton


Stretch bang jangan tak stretch...

Yang berderetan warna kelabu itu tandas sementara, ada 2 baris tu..

Kalau takleh lari takpe..yang penting bagi sokongan padu..satu famili turun bagi sokongan tu..


Depa ni jaga jalan
Pelepasan kumpulan separuh maraton

Persembahan untuk yang tak larat nak lari..



Lepas pelepasan semua kumpulan..lengang

9 comments:

Anonymous said...

join ler sekali.. amik gambo jer wat mender..! nak amik event best2.. amik la gambo red arrow ke... :P

khairyn said...

ya £10.20. Aku mogok sejam tak kerja kakakaka.

everytime ada marathon kat George Square aku mesti kena naik teksi. Macam ni mana tahan bang!

akuatik said...

nikwafdi,
kalau tak disebabkan posa memang nak join, 20km nak lari, kalau pensan sia2 je..kalau nak masuk biar betul2 participate, tak membazirkan duit yuran je..btw..red arrow tu apa?

khairyn,
maratonnya setahun sekali je kan..plus orange walk tu

Mimiamilia said...

red arrow tu bukan pertunjukan kapal terbang yg kuar asap2 tu ke

sib baik la aku tak kuar ahad tu.berhajat gak nak pi opis pepagi...

akuatik said...

mimi,
sungguh aku moskel apa kaitan red arrow ni dgn maraton..ingatkan ada istilah red arrow utk checkpoint ke hapa hahahaha

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

Mang...salam
waduh shunteknya view kat sini
awat lama tak masuk Umah sinun Mang?
ko majuk erk:-)

Anonymous said...

seb bek mami amiliya dah jawab. kalau dak mau nk ckp kat akuatik red arrow tu anak panah kaler merah :P

akuatik said...

dila,
huhuhu mana ada majuk, memang lama tak masuk..tak sempat..tapi dtg la jenguk sini selalu tau

nikwafdi,
ingatkan awak masih refer pada maraton tu sebab awak tanya kenapa saya tak join sekali..jadi tentulah tak relevan dengan sebarang acara lain..diluar topik perbincangan gitu..

Anonymous said...

kalau tengok ID akuatik, saya rasa awak mesti suka sukan renang dak pun terjun papan anjal kan...?