Friday, November 14, 2014

Kembali berblogging

Lama betul aku tinggalkan blog. Kalau rumah mesti dah reput bersawang. Banyak nak cerita tapi tak tertaip. Di blog ni boleh tulis la lebih-lebih sikit, lepas tu disable comment. Haha

Nanti-nanti la, bila dah banyak masak bertambahla entry blog dengan resepi. Sebenaqnya kan, tulis resepi kat blog ni senang. Pi mana-mana tak payah dok usung buku resepi. Yang lama-lama pun senang cari. Lagi satu, bila ada satu resepi yang kita selesa, senang nak cari. Tak dak la tiap kali masak terkontang-kanting google resepi. Hehe.. sebab kadang-kadang aku salin resepi. Buka blog masuk dapoq. Lepas bila dah lama tak ingat ambik resepi sapa. Bila dah buat entry kat blog senang. Tak gitu?

Masa sebelum bersalin, ada juga dok cari bacaan untuk persediaan bersalin. Ntah cari kat blog mana, aku catit kat buku. Bila dah lepas terus lupa. Bila nak bagi petua kat orang tak tau letak buku kat mana. Jadi, nak kena tulis jugak la nanti.