Free Delivery on all Books at the Book Depository

Wednesday, March 19, 2008

Timbalan Menteri di JPM

Aku ngan dia ngaji di sekolah yang sama walaupun berlainan batch. Rasanya cikgu-cikgu pun kebanyakannya yang sama jugak sebab kebanyakan adalah para veteran. Klip video ni tak bertarikh, tapi aku sangat yakin klip ni tidak mengalami sebarang proses penyuntingan hingga menjejaskan keasliannya. Sapa yang sesat dalam cahaya pun aku tak tau, tapi aku yakin teori yang dia sebutkan tu bukannya dipelajari di sekolah kami.

3 comments:

Anonymous said...

Hahaha! Dia ambil kelas tambahan dengan Imam Hadhari... kamu tu yang pemalas! :D

khairyn said...

hahahaha setuju ngan mudin!

zetsoya - word verification aku untuk komen ni

akuatik said...

mudin
hahahah agaknya the chosen ones saja yg boleh attend kelas tambahan tu,kelas tertutup,dia dan si cakar harimau

khairyn
aku sungguh menyesal sebab tak belajar rajin dulu, kalau idak mesti aku dah pandai macam dia hohohoho