Free Delivery on all Books at the Book Depository

Thursday, April 24, 2008

Rajin

Petang-petang gini sunyi je opis aku. Pakat-pakat dok menggagau internet, dak pun menalipon. Ada jugak yang duk kat pantry buat ayaq kopi huhuhuhuhu


System architecture. Pi mai pi mai benda yang sama jugak aku dok tulis. Takdak pembaharuan langsung. Dari dulu dok design system, bila nak pass ke next level pun tak tau. (psst...comey kan tulisan aku)

Komponennya. Ni tulisan bos. Alang-alang dia dok sembang aku suh dia lukis sekali huhuhu.


Case study: Scottoiler, nak kena pi jumpa abang-abang Scottoiler pulak nanti.


Zzzzzzzzzzz....

4 comments:

khairyn said...

wah.. aku paham paham sangat phd kau ni ye lah sebab nak kena buat customer $%&*&& jadi %£"£*& yg ^&*¬"@@ kan?

solutionnya cam ni la ^&*( £$%^^&"" <>>?@@ ~~~¬¬¬ """ ok tak? ZZZZzzzzzzz

huaaahahahahaha

akuatik said...

ahhahaha betul2, cuma &^%@* requirement matrices (*&^#@)x^4 tu payah sikit nak solve

wakakakakaka

Mimiamilia said...

apa korang cakap ni?
ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ijatt said...

Eh! Nak jumpa orang Scottoiler ekk. Emm mintak satu set untuk superbike aku buleh. Emm SRAD 750. Kalau dia bagi free, aku beli kat nko. Emm, kalau Scottoiler nak amik aku jadi product tester pun OK jugak. Hehehe...