Free Delivery on all Books at the Book Depository

Saturday, January 03, 2009

Am Back!

Alhamdulillah...dah selamat tido kat katil yang lama kutinggalkan. Flight takdak masalah, segala bungkusan makanan pun tak kena check. Kalau dak harusla beg aku tu kosong.

Sampai saja kat rumah, segala mood yang best terus bertukar. Member umah aku yang balik kampung 2 hari lepas aku balik hari tu pi kunci umah guna kunci yang dah rosak. Dua jam lebih baru leh masuk. Tu pun lepas jadik cam pencuri. Aku tepon tuan umah tanya kot-kot dia yang pi kunci tombol yang rosak tu. Sebab sebelum balik hari tu dia memang janji nak betulkan bathtub yang berlu diplaster balik tu. Dia cakap dia pun takleh bukak pintu, jadi takleh la nak membetulkan mana yang patut. Bila dia sampai ja bermula lah operasi memecahkan pintu rumah sendiri.

Tendangan demi tendangan tuan telah berjaya memecahkan keheningan petang yang permai tu. Orang sebelah pun cemas bukak pintu mai tanya sebab ingatkan ada kes pecah umah hehehhe. Abih rosak pintu umah. Bengang sungguh aku, pasainya dah tau tombol tu rosak dok gatai pi kunci buat pa. Bukannya takdak kunci lain. Bengong!

1 comments:

khairyn said...

untuk keselamatan tu