Free Delivery on all Books at the Book Depository

Friday, June 06, 2008

Senarai semak Jun 2008

I. senarai semak belajar
1. artikel untuk abang xiu - asap
2. framework testing - sep
3. laporan kpt - sep
4. artikel lagi untuk iced '09 - oct
add - presentation projek - 4 minggu lagik waaaaaaaa ngeri

II. senarai semak jenjalan
1. kembara bumi thistle - julai
2. hari keluarga di kotabaru - ogos
3. kembara london - ogos
4. balik kampung - nov/dis

III. senarai semak lain-lain - open ticket
1. nasi kerabu untuk ejen (huhuhuhu bisnes telangkai tak menjadi...sib baik klien ni baik)
2. nonton cranford (derma duit kat amazon lagik)
3. kawen (tertakluk kepada perubahan huhuhuhu)

4 comments:

khairyn said...

kena cari peta bumi thistle ni hahahaha

I am freeeeeeeee

aku plak.. nak balik bila ni??
garenti harga tiket naik mencanak2. Dan mak aku akan kata... tak yah baliklah.. mahal

huhuhuhu

akuatik said...

kan hari tu aku dah tunjuk segala print dan magazine bagai...cuma tinggal nak diskas nak menyusun strategi perjalanan..

kalau beli ngan emirates takde la kot sangat masalahnya sebab aku amat pasti derang ada long term planning utk atasi kenaikan rega...ryaniar boleh masih boleh bertahan

Mimiamilia said...

aku suka tgk senarai semak III (3)
huhuhu

akuatik said...

III(3) tu baki dibawa ke depan :p