Free Delivery on all Books at the Book Depository

Friday, August 14, 2009

Pindah rumah

Tuan rumah aku yang ntah hapa-hapa tu dah bagitau dia nak jual rumah ni. Tu pun lepas ditanya nak sambung kontrak ke tak. Patutla plaster untuk bath tub tu dari last year cakap nak tukaq tak tukaq-tukaq. Pintu rumah yang hari tu ditendang pun tak berganti baru walaupun pintu umah lain kat level aku ni semuanya dah ditukar baru. Nasib baikla aku dah dapat umah lain, tak kelam kabut nak mancari lagi.

Aku dah dapat masuk umah baru, tapi belum pindah lagi. Lepas raya baru nak pindahkan semua barang. Sebabnya masalah dengan tepon ngan jalurlebar la, umah ni pakai Tiscali. Bila nak pindah cuma boleh bawak jalurlebar saja, tepon kena mula kontrak baru dengan BT. Tak kuasa aku. Baik aku kensel ja terus. Kensel kena penalti, tapi buat masa ni guna la dulu service ni kat sini. Lepas ni aku pun nak gunakan perkhidmatan Dara jugak hehehehe

Rumah baru kosong saja. Tapi sekarang dah hampir complete la, semuanya dengan ehsan member yang duduk kat situ dulu. Selain daripada tv dan peti ais yang aku beli sekenhen, katil, sofa, meja makan, almari baju, dapur dan meja adalah ehsan member. Cuma tinggal mesin basuh dengan hoover saja la nak kena beli nanti. Tak sabar nak masuk umah baru. Cuma nak kena pikir cemaner nak hapuskan lipas kat situ huhuhuhuhu...

0 comments: