Free Delivery on all Books at the Book Depository

Wednesday, October 14, 2009

Yeahhh!! Duit lagi

Hari ni baru teringat nak check buku yang dipinjam. Rupanya akaun library dah tamat, menandakan aku sepatutnya dah abih study la kot huhuhuhuhu...tunggu pak cik tu tulis surat untuk inform library aku 'still standing' pun dah seminggu rasanya dia tak buat jugak. Bila akaun dah expired, mana-mana buku semua kena pulangkan. Expired hari Ahad lepas, ada 7 buah buku (Ya aku memang suka pinjam buku tapi bacanya dak jugak, dok angkut la buku pi mai pi mai. Kalau ada proses osmosis kandungan buku ngan otak aku mesti dah lama aku jadi intelektual hahahahha). 1 buku, 75p, 7 buku? Huhuhuhu...

La ni tengah dok tengok-tengok apa lagi nak kena siapkan kat umah tu. Mesin basuh dah sampai hari Jumaat. Hari Sabtu aku pi pinjam tools dia sebab nak pasang mesin tu. Lepas ja pasang terus la buat acara perasmian hehehehe.... Mobile pun dah ok, 400 minit sebulan, unlimited text (sebenarnya ada limit, 3000). Kebelakangan ni memang banyak betul belanja. Rak buku pun dah dibeli. Beli online saja. Yang tu tak sampai lagi. Rasanya lepas ni duk diam saja la, tunggu elaun masuk. Elaun terakhir...lepas ni tak dak dah elaun huhuhuhuhu... Duit yang disimpan masa keja kat dental hospital hari tu aku melabur, pulangannya tak berapa memuaskan kalau di keluarkan. Jadi, tengoklah macam mana. Nanti la aku buat keputusan, tengok kemajuan projek aku. Visa aku apply untuk 2 tahun, tak tau berapa lama yang dapat. Tapi aku takla bercadang nak berlama-lama kat sini. Tapi tak tau la kan, masa depan tiba-tiba ada hal yang boleh membuatkan aku stay lebih lama...pasrah je la kan kan kan (lepas ni nak register untuk kelab mekar sejambak sumsa) ....

2 comments:

Mimiamilia said...

kelab mekar sejambak tu pekebender nyer?

akuatik said...

ada org kat sumsa yang menawarkan diri jadi telangkai hehehehe