Free Delivery on all Books at the Book Depository

Monday, January 18, 2010

Friendship

Pengalaman aku, persahabatan dibina perlahan-lahan. Sembang-sembang, lama-lama sedar tak sedar dah jadi kawan. Jadi bila ada orang tanya, "Do you like friendship?" atau "I'd like to have your friendship" aku rasa pelik la jugak. Memandangkan yang bertanya tu pun bukan orang tempatan, jadi assumption aku orang kat negara dia memang jenis tanya dulu kot kalau nak berkawan ngan orang....Tak tau la kalau depa jenis macam Tasa, "I don't want to friend you!" Hahahahaha!

Cumanya, bila nak friend-friend macam Tasa tu tak perlu la nak bagitau single ka tak single ka, pastu tak payah la cakap "I like to know more about you" atau "I can take care of you, you can take care of me."

First time jumpa sambil tunggu bas dah gitu, yang sorang lagi tengok profile aku kat NTIG, terasa macam masuk match.com pulak hahahaha! Bak kata Khairyn, sangat berterus terang huhuhuhu.. Jadi, adakah di Asia Selatan, friendship=relationship? Cumanya, awat orang sebelah sana saja yang pakat nak friend ngan aku ni, muka aku ni betul ala-ala Kajol kot macam ada orang tu cakap hahahahaha!

0 comments: