Free Delivery on all Books at the Book Depository

Wednesday, November 21, 2007

Madu Tiga

Dah lama aku bertapa dari membeli belah atas dan luar talian. Perasan dah kebal sikit, aku pun terus ke amazon minggu lepas, dan bersiar siar di city centre.
Rupanya ilmu kebal tak menjadi hehehehe....dan hasilnya...


Jumlah yang tiris dari kad plastikku = GBP 45.45

Ada lagi bakal tiba lagi sehari dua, yang kemudian ini dibeli atas talian di amazon pada malam sabtu lepas....bertirisan lagi kad itu

Entah bila akan dibaca, sekarang ini sedang memadukan The Gift of Rain, Adik Datang dan The Road to Mecca (sekarang ni orang sibuk minta supaya disebut Makkah dalam semua bahasa supaya tak jadi Mecca Bingo ).

oh, ada lagi hasil cubaan ilmu kebal aku....



..cadbury selection tu sebenarnya 2 for GBP6, ada sekotak lagi aku bawa ke rumah kawan, sekotak ini pun ingat nak dijadikan buah tangan ke rumah orang jugak, tapi tak sempat sebab dah jadi buah mulut aku hehhehe...menjadikan jumlah ketirisan aku kali ni GBP 61.45

0 comments: