Free Delivery on all Books at the Book Depository

Wednesday, July 02, 2008

Happy Belated Birthday Leyha!

Erkk..besdeynya 1 Jun, aku berhutang dengan Leyha sebiji kek keret. Lepas tu banyak lak songel budak Leyha ni nak kek sebiji tak nak aku potong-potong bagi kat dia sebab tak glemer katanya. Kalau nak bawa ke opis masa hari biasa sah-sah la kena potong kan. Malas nak mengangkut sebiji kek tu bawak meronda Glasgow ni. Jadi kena tunggu wiken, bila buat wiken demand pulak nak ada yang lain selain kek. Takpe Leyha takpe, kutunggu Krispy Kreme dari KL itu huhuhuhu.

Menu:

Laksa Sarawak

Agar-agar santan


Kek keret (ni ja yang aku hutang Leyha)


5 comments:

leyha said...

Mak aiii! Tu diaaaa..bukan setakat carrot cake yang glemer, dengan leyha sekali glemer! Fewitt..Entry khas gituuu..Hahaha :D Jasamu dikenang okehh..

p/s: Krispy Kreme tak janji yek sebab kali ni jalan2 ada baby 8 bulan ikot so takleh ronggeng2 sangat, semua bergantung kat tahap baby tu meragam ke tidak okeh. Daku tak turun kat Euston kali ni. Ataupun, next time bila daku gi Birm lak, bleh belikan yek..

MsCinderella said...

tumpang wish happy besday kat leyha sama...hehe


mantan..nak resip kek karot..huhu..

khairyn said...

huh aku rasa kau sakit tekak ni pun sebab banyak makan kepala udang kot ni hahahaha

Mimiamilia said...

aku masih teringat2 laksa sarawak tu...adehh

akuatik said...

leyha,
jangan lupa besdey daku nanti nak kek jugak..

cin,
ni link utk resepi kek tu http://akuatikdiglaschu.blogspot.com/2008/04/kek-lobak-merah.html

khairyn,
mana ada aku mkn kepala udang, semua mesin masuk dalam kuahnya...ni la jadinya kalau asik outdoor activities ja..heran aku org yg dok jual big issue kat jalanan tu boleh tahan hujan

mimi,
baru je aku abihkan semalam, muak sungguh asik makan benda yang sama berhari-hari