Free Delivery on all Books at the Book Depository

Tuesday, July 29, 2008

Dedikasi

Lagu ditujukan kepada Khairyn dan Mimi dan geng the Pipits.




FRAGILE - STING & POLICE

If blood will flow when flesh and steel are one
Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away
But something in our minds will always stay

Perhaps this final act was meant
To clinch a lifetime's argument
That nothing comes from violence and nothing ever could
For all those born beneath an angry star
Lest we forget how fragile we are

On and on the rain will fall
Like tears from a star, like tears from a star
On and on the rain will SEE
How fragile we are, how fragile we are

On and on the rain will fall
Like tears from a star, like tears from a star
On and on the rain will say

How fragile we are, how fragile we are
How fragile we are, how fragile we are

6 comments:

khairyn said...

uh uh

tetiba rasa terharu plak dapat dedikasi lagu ni kekekeke

aku ngan mimi sudah meraikannya di McD argyll street.

Mimiamilia said...

ahahhaa
aku tunggu leyha pujuk aku dengan makan2..
kan leyha kan

akuatik said...

khairyn,
kira dah ok ke lepas keraian kat McD, baru ingat nak belikan aiskrim huhuhu

mimi,
ahaa..aku jua begituuuu...tak sabar aku menunggu jemputan leyha ni

khairyn said...

aiskrim???

ada orang sebut aiskrim?????

makan????


waaahhhh aku sangat suka!

leyha said...

Haiyaaaa...kelihatan namaku tersebar di mana2..

Erk..tetiba pandangan jadi blur..tak nampak butiran apa yang ditulis. Nampak nama sendiri jek. Haha!

*lariiiiiiiiiik*

p/s : tak dedicate lagu kat daku mana bleh makan2. Hoh! (nak lagu jugak! nak lagu jugak!)

akuatik said...

khairyn,
ahaaa..ingat nak beli eskem tapi lambat lagi ler, wiken ni aku takde

leyha,
lagu tu customised untuk yang s&a, leyha tak termasuk dlm kategori tu..bukan ke baru je dedicate laksa swak ngan kek keret kat leyha hari tu..melampau2 sungguh permintaannya huhuhu...tapi takpe nanti akan daku fikirkan lagu yang sesuai ..tapi spanish omelette jgn lupa okeh